Snart. Kanske...

Ja, Jag ställer mig själv den frågan varför jag är så hiskeligt dålig på att uppdatera min blogg, och jag kommer bara fram till att man måste nog vara riktigt passionerad och ha ett intressant liv, annars blir inläggen bara lögner, och helst ska man även ha några som läser den- det är ju hela poängen.. Så jag antingen ska jag bli rktigt bra och göra saker varje dag, och ha kameran i högsta hugg.. Kankse blir det ett nyårs löfte 2011, för just nu är det ingen idé. Så som sagt, det ska nog bli ett nyårslöfte... Ja, så God jul och håll ut lilla bloggen :)


Kommentarer
Postat av: mayen

Men Sandra... jag brukar ju läsa din blogg, så jag tycker att du borde uppdatera liiiiite oftare ;) Kram

2011-02-12 @ 09:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0