Theresia...

Yes, det är sant.. Nu gör jag ett nytt försök till att hålla bloggen vid liv och denna gång har jag tänkt lyckas! :)

Jag har en vän som jag känt sen jag nätt och jämnt kunde gå : Theresia Marie Strandberg.
Hon är ett fantastiskt föredöme för mig. Nyss var hon ute och åkte till det stora landet i väst och fick uppleva en massa olika erfarenheter, och jag ser upp till henne så mkt för att hon vågar göra och satsa på det hon verkligen verkligen älskar nämligen dansen. Hon satsar oavsett vad någon säger och jag ser henne som en sprudlande tjej som kommer att lyckas med allt. Hon har puschat mig när omständigheterna i mitt liv varit helt emot och sagt åt mig att resa mig upp när jag kanske misslyckats eller begravt mig under självömkan.


Detta inlägg är tillägnat min allra bästa vän, om du ser det tess, jag kan aldrig tacka nog att du alltid finns för mig. Jag känner att vi kommer för alltid att vara nära vänner och du har för evigt mitt fulla förtroende och mitt fulla vänskap... Nu börjar tårarna trilla ned för kinderna, så det är bäst att avsluta detta inlägg med ett stort TACK, kan aldrig tacka nog, men detta inlägg är helt till dig.



Kommentarer
Postat av: mary.

äntligen skriver du. som jag väntat. att tess fick pryda omslaget så att säga är hon värd- den tjejen är special. kan inte med ord beskriva hur mkt jag diggar er två. ni är liksom grädden i mitt liv så att säga. pussbaby.

2010-03-18 @ 12:34:51
Postat av: Tess

You made me cry! Sandra! Vad ska jag säga? Allt är bara.. åh hjälp. DU är ju den som varit min klippa i stormen. Alltid! Jag skulle inte fixa särskilt mycket utan dig! På riktigt alltså! Du gör mig LYCKLIG! Och ja mary, vi utgör en stark liten trio! Hur ego det än låter, så, måste säga, gillar oss :)

2010-03-18 @ 17:09:44
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0