Regn och skoskav...



Idag när jag vaknade upp till alarmet på mobilen och trött drog bort gardinerna möttes jag av en grå, regnig och dyster morgon...Därför valde jag att ge er läsare en bild av motsatsen. ;)
Vi har idag promenerat ( i ösregn)  till Tage Erlander gården som är belägen ca 1 km bort från skolan.. så nu har jag skoskav på höger fot. Tage Erlander var, som ni borde veta, statsminister i Sverige en gång i tiden.. ;) och han bodde tydligen här och kunde bli något så stort, så det finns hopp.

Vackert är det i alla fall här, fastän det ligger så långt bort från allting, så om man vill försvinna en stund från storstadens skvaller och affärer som tar ens pengar, så åk hit... Här finns tystnad, skog och noll butiker...

Nästa vecka börjar de riktigt lektionerna och jag ser sååå framemot att börja!

Improvisation, pjäs- och rolltolkning, kammarkör...- Kan det blir bättre?!

Kommentarer
Postat av: fridis

ja det är bra att du har inställningen på rätt sida ;)

2009-08-26 @ 19:59:34
Postat av: Anonym

vilka skor hade du på dig =/...man ska inte förakta små sår och fiender, jag råder dig till god sårvård =)...puss

2009-08-27 @ 19:41:12
Postat av: Din Tess

den där bilden får mig att minnas. Audition i göteborg va? ;)

2009-09-20 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0