Nytt rum, ny skola, nya möjligheter...


 

För ett års sedan hade jag ingen aning att jag skulle sitta här, mitt ute i Värmland och plugga musik...vem hade det? Men nu har jag tagit mitt pick och pack och flyttat... Imorgon börjar det nya läsåret och jag ska ta till vara på varje tillfälle att lära mig nya saker inom musik.
Min kära mor och syster har hjälpt mig enormt med alla mina saker! Visste inte att man kunde ha så här många ägodelar vid 20-års ålder - helt galet! Men har man alla sakerna runt sig så känner man sig också hemma.

Troili heter internatgården jag bor på...




Och detta är utsikten från rummet...




Välkomna om ni hitter hit....




Kommentarer
Postat av: lillsyrra

ja det var hemskt mycket grejor du hade...men är mycket nöjd med resultatet =)...sov gott!

Puss o Kram, hälsa mössen ;)

2009-08-23 @ 22:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0